Que li dic?
Hola, fa una setmana se'm va declarar un noi que sempre m'ha agradar molt i que erem molt amics.
Jo li vaig dir que també m'agradava i així va quedar la cosa. Com que viu a un altre ciutat no he pogut parlar amb ell en persona. I trucar lo em fa molta vergonya, per tant, l'única opció és enviar-li un whatsap però no sé ni per on començar perquè tinc por d'atabalarlo, algún consell?
Gràcies!
Laia Sala

Hola!
Pel que sembla tots dos sentiu el mateix! i això és fantàstic!!
Ara toca el següent pas: començar a parlar amb ell, conèixer-lo una mica més i valorar si realment t'agrada la seva forma de ser, si sents que et tracta respectuosament, si té en compte les teves opinions...
Potser si et fa vergonya trucar-lo, pots començar enviant un whatsapp de l'estil: "em va agradar el que em vas dir" o alguna cosa així per iniciar una conversa. Llavors quan respongui ja aniràs veient per on segueix i si et sents còmode o no ;)
Potser quan tinguis una mica més de confiança, et vindrà de gust fer àudios i acabaràs fent video-trucada, tu ves al teu ritme!
Ah! i com vols atabalar-lo si encara no heu parlat? Si tu tens ganes de parlar amb ell, fes-ho!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico