Crec que l'he perdut
Fa temps que estic molt enamorada d'un noi, i li vaig dir al juny (a finals de juny o així). El cas és que una amiga meva va preguntar-li al noi i va resultar que jo també li agradava. Però no em vaig atrevir a fer el pas i demanar-li sortir. Ell sempre ha dit que no vol novia, des que el vaig conèixer, però teníem una relació tan especial que pensava que amb mi seria diferent. No ho sé. Les seves amigues deien que era perquè mai abans li havia agradat algú. I jo em vaig fer il·lusions. Li agradava al noi del qual estava enamorada! Em sentia súper bé. Però es clar, algú m'havia de fer baixar del núvol... I va ser aquesta amiga que he dit. Em va dit això, que ell mai ha estat per relacions. I jo vaig muntar el drama de la vida, perquè pensava que li hauria donat tanta importància com jo a la relació que s'estava creant i de cop semblava com si no li importés. Uns dies després una amiga m'escriu i em diu: l'***** (nom del noi) m'ha dit que ja no li agrades però que li importes molt i t'estima molt com a amiga. I aquí sí que em va destrossar. M'havia il·lusionat dient que li agradava per ara fer-me això? Però seguia pensant que tot i que només fóssim amics no el volia perdre de cap manera, així que ara estic fent veure que ja no m'agrada per poder estar com abans. Sembla que la flama de l'amor entre nosaltres s'ha apagat... I em mata per dins. Perquè tot i que fóssim amics, una part seva l'he perdut, i sembla que mai més podré recuperar aquella relació que teníem. Hi ha res que pugui fer per recuperar-la? Sinó és igual almenys m'he desfogat... Perdó per fer-vos perdre el temps, i gràcies per suportar-me. Un petó
Laia Sala

Hola bonica,
Doncs sembla que ell ja no té el mateix interès per tu... i s'ha d'acceptar. Sé que fa molt mal i que potser et queda l'esperança que això canviï, però tu no pots fer res. Tu has de decidir si vols seguir esperant que ell canvii d'opinió o si decideixes posar el focus en la teva vida i començar a passar pàgina.
No és fàcil acceptar un desamor, per això és important que et centris en tu mateixa, en les teves aficions i en les teves amistats. Disfruta de la gent del teu voltant i intenta reduir els pensaments cap a aquest noi.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico