Flux vajinal (Urgent)
Hola, a principios de septiembre estuve con mi chico y tuvimos relaciones sexuales... la cosa es que se nos rompió el preservativo... ese dia me vino la regla tambien. Fuimos al medico a por la pildora del dia despues y bueno... estoy asustada porque al tocarme... pues me ha salido un flujo como blanco y espeso o cremoso, no lo sé diferenciar muy bien... parecia una pasta... He leido por intenret que puede ser de empezar un embarazo y tengo mucho miedo, no se que hacer, no quiero ser madre aun... Por favor, ayudame a ver que puede ser, estoy muy asustada. Gracias
Hola, a principis de setembre vaig estar amb el meu noi i vam tenir relacions sexuals ... la cosa és que se'ns va trencar el preservatiu ... aquest dia em va venir la regla també. Vam anar al metge a buscar la píndola del dia després i bé ... estic espantada perquè al tocar-me ... doncs m'ha sortit un flux com a blanc i espès o cremós, no ho sé diferenciar molt bé ... semblava una pasta .. . He llegit per intenret que pot ser de començar un embaràs i tinc molta por, no se que fer, no vull ser mare encara ... Si us plau, ayudame a veure que pot ser, estic molt espantada. Hràcies
Mariona Busto

Hola Kitkat!
Si et va venir la regla, en principi podríem descartar l'embaràs. De totes maneres si passats els 21 dies després d'haver-te pres la pastilla de l'endemà, la regla no et ve, et recomanem que et facis una prova d'embaràs per descartar-ho.
Que tinguem flux vaginal és completament normal, i la seva textura pot variar en funció del moment del cicle en el qual ens trobem. De totes maneres si fa mala olor o aquesta és desagradable, sents molèsties o picors, o veus que hi ha quelcom diferent, sempre és aconsellable anar al ginecòleg perquè pugui valorar-ho i descartar una possible infecció.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat