M'atrau un noi i no se que fer
Hola,
Pues la qüestió es que m'agrada un noi de la meva classe i ell ja sap que m'agrada (pq li vaig dir), ell es molt obert, es fa amb tothom, en canvi jo soc timid, em costa fer-me amb la gent. No se que fer perquè estic bojament enamorat d'ell, pero ell no sent lo mateix per mi, jo voldria fer coses amb ell, pero ell no vol. Jo nomes vull fer coses amb ell. Que puc fer per passar bons moments amb ell?
Merci per tot.
Mariona Busto

Bon dia Antonim!
En primer lloc hem d'acceptar que ell no sent el mateix per tu, i encara que sigui difícil de pair, ho hem de respectar...
Hi ha moltes maneres de passar bons moments amb ell, com un amic: gaudint d'estones junts, fent plans, conversant, practicant algun esport... de totes maneres, si estar en contacte amb ell de forma tan directa et fa patir, potser necessites prendre una mica de distància. Obre el teu cercle d'amistats, comparteix estona amb altres persones de confiança i segurament així et serà més fàcil de portar.
Sabem que no és fàcil, i més si us veieu cada dia a classe, però no podem forçar els sentiments de les altres persones.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat