Estic confusa
Hi ha un cambrer que m'atreu molt a un restaurant on vaig una vegada per setmana. El cas es que se com es diu, quina edat té i tal (te gairebe 18 anys i jo tinc 15) i te novia... M'agrada desde fa molt de temps pero mai m'he atrevit a dir-li res, ja que te novia, pero moltes vegades veig com en mira o li miro de reull i m'està mirant, i ja no se si em mira perque li atrec o perque pensa que soc rara perque li miro molt o algo :/. M'agradaria parlar-li i tot allo pero no el conec de res i el pitjor es que com te novia doncs no m'atreveixo a dir-li res ja que soc molt timida i insegura.
Laia Sala

Hola Raquel,
Primer de tot, si ell té parella entenem que ha escollit aquesta persona i que vol estar amb ella, per tant, difícilment estarà buscant una relació. Ara bé, si tu tens ganes de conèixer-lo i parlar amb ell, endavant!
Es molt probable que ell et tingui vista del restaurant i si el mires tant, segurament se n'ha adonat, així que et toca iniciar una conversa! Com? Doncs utiltizant qualsevol motiu, per exemple, si hi vas sovint, pots demanar-li el nom per poder-lo cridar, segur que t'ho agraeix. També pots parlar-li sobre la seva feina, si treballa cada dia, si té festes, què estudia... mica en mica. I si veus que ell no et contesta o no t'explica gaire res, potser hauràs de d'entendre i acceptar-ho.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico