Família
L'altre dia estava passant fotos de l'ordinador a un USB i li aig demanar al meu pare que me'n deixés un, i vaig agafar un dels que tenia dins d'un calaix.
Quan el vaig agafar, pensava que estava buit, però no, hi havien documents i carpetes. Per curiositat les vaig obrir, i hi havien converses i fotos de noies. Vaig llegir part de les converses, i el meu pare li fot els cuernos a la meva mare. I no se que fer, a més a més tinc una germana més perita i crec que ella no es mereix haver de suportar això.
Que he de fer?? Dir-li a la meva mare i explicar-li tot el que està passant? Parlar amb el meu pare? Callar-me?
Laia Sala

Ostres!
Doncs t'has ficat en un bon embolic! Segurament ni tu esperaves trobar tota aquesta informació! Per una banda cal respectar la intimitat del teu pare, però per altra banda tens la lleialtat cap a la teva mare.
Si no et sents còmode amb el que has descobert i necessites explicar-ho, crec que hauries de començar amb el teu pare i dir-li que has trobat aquesta informació. Si ho necessites, demana-li que ho expliqui a la mare ja que potser tu no en vols ser còmplice. Serà una temporada complicada a casa, possiblement tothom estarà ferit...
Parleu, parleu i doneu espai. S'hauran de posar a lloc moltes coses. Paciència i molts ànims.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico