masturbacio masculina i fer-ho sense condo
Hola!!
Fa dos mesos vaig comencar a tenir algo amb un noi i ara estem sortint. La cosa es que un dia va comencar a fer-me dits i ara m'en fa casi sempre. Jo li vull fer palles pero em fa por/vergonya perque no tinc ni idea de com es fan: no per la velocitat, sino que per la tecnica i com colocar els dits i quins moviments fer. M'ajudaria molt si em puguessiu dir com es fan o algo.
Ademes ja van dos vegades que ell ha volgut fer l'amor pero sense condo, i com es diu molt que mai ho faigis sense condo, li vaig dir que no ho volia fer sense. Jo soc verge ossigui que no tinc experiencia, pero m'agradaria saber si realment podria fer-ho la primera vegada sense cap preservatiu i anticonceptiu.
Moltes gracies!
Helena Angel

Hola bublez,
És normal no saber-ne, quan són les primeres vegades, no naixem sabent-ho tot, no? ;)
Si tens ganes i curiositat de masturbar-lo, digues-li, explica-li que tens ganes de fer-li però que no saps fer-ho, que ell t'ensenyi de quina manera li agrada, que guiï la teva mà.
Com ja hauràs llegit en moltes altres consultes, si tenim relacions sexuals amb penetració sense preservatiu, tenim risc d'embaràs i risc d'infecció de transmissió sexual. Si no volem ninguna de les dues, és important utilitzar preservatiu, SEMPRE que els genitals estiguin en contacte. El preservatiu no hauria de ser una opció, sinó una condició.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com