Em masturbo malament?
Hola!
Primer de tot agreir tot el que feu per nosaltres, s'agraeixen tots els consells!
La meva consulta es la seguent: desde fa un temps molts cops quan em masturbo em surt una mica de sang, es possible que ho fagi malament o que tingui alguna infecció/farida?
Moltes gràcies!
Mariona Busto

Hola!
Doncs en principi amb la masturbació no hauria de sortir sang. Els motius d'aquest sagnat poden ser molts: que tinguis alguna petita ferida, que amb el fregament es trenquin alguns petits capil·lars i per això surti sang, que l'estimulació sigui massa forta... et recomanem que primer de tot agafis un mirallet i observis els teus genitals per si veus que tens alguna ferida, si està irritat o quelcom que pugui explicar el sagnat. Si no hi veus res, pots provar de canviar la manera de masturbar-te, fent-ho més suau i valorant si així millora.
De totes maneres, si observes que el sagnat no desapareix, et recomanem una visita amb el ginecòleg perquè pugui valorar-ho.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat