Sexe amb la meva parella.
Hola soc l'oxana
Fa un mes que tinc novio el cas esque tenim relacions sexuals i tinc les seguents preguntes:
1: Sempre tenim relacions sense protecio el cas esque aques mes m'he tingut que pendre la pastilla d'emergencia, m'ha vingut con la regla pero no se si era la regla o no, pot ser?
2: Cada vegada que li vaif sexe oral, el problema esque al cap d'una estona fent-li tinc tota la booca plena de babes i de liquids i no se que fer peruqee ens molt molest, que faig li dic que pari vaig al labavo?
3: Sempre que li faig oral no se quin es el motiu pero no puc evitar riurem mentres li faig i a ell no li agrada i no se que fer per evitaro, que puc fer?
4: Ell un dia em va fer sexe oral el cas esque no vaig entendre perque quant m¡ho va fer em tremolaven les cames, perque pot ser?
Gracies per tot :)
Helena Angel

Hola Oxana,
Copiarem les teves preguntes i les anirem resolent:
• "Sempre tenim relacions sense protecio el cas esque aques mes m'he
tingut que pendre la pastilla d'emergencia, m'ha vingut con la regla
pero no se si era la regla o no, pot ser?"
És possible que la pèrdua sigui del mateix efecte de la píndola de l'endemà, o no. No ho podem assegurar. El que haurieu de fer si no prens cap altre mètode anticonceptiu hormonal, és utilitzar preservatiu SEMPRE que hi hagi relacions sexuals amb penetració.
• "Cada vegada que li vaif sexe oral, el problema esque al cap d'una
estona fent-li tinc tota la booca plena de babes i de liquids i no se
que fer peruqee ens molt molest, que faig li dic que pari vaig al
labavo?"
Parla-ho amb ell, traga la saliva o treu-la. El que et/us sigui més còmode.
• "Sempre que li faig oral no se quin es el motiu pero no puc evitar
riurem mentres li faig i a ell no li agrada i no se que fer per evitaro,
que puc fer?"
No sabem què és el que et fa riure. Potser seria interessant que en parleu. si no ho pots evitar i a ell no li agrada, podries tapar-li els ulls ;)
• "Ell un dia em va fer sexe oral el cas esque no vaig entendre perque
quant m¡ho va fer em tremolaven les cames, perque pot ser?"
Pot ser que la postura no et fos còmode, o que el mateix plaer faci reaccionar d'aquesta forma el teu cos.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com