Es una cosa rara
Hola es que mira a mi em passa una cosa super estranya
Us explico:
No se que fer amb el meu primer lio o sigui no m’he liat mai, en plan petó ni res. Es una tonteria pero es que soc super tímida i mai m’he trobat per fer-ho moltisima gent m ha demanat lio pero es que jo es com si no em sentís preparada es una chorrada pero fa molt de temps que hi penso
Gracies si em doneu algun consell💙
Mariona Busto

Hola Momo🖤!
Doncs no és cap tonteria, segur que hi ha un munt d'adolescents en la mateixa situació que tu, així que segur que moltes persones en llegir-te en pensant: "què bé, no sóc l'única que em passa o em sento així!"
És molt important que t'escoltis i respectis els teus ritmes. Si tu no et sents preparada, no t'hi sents, i no passa absolutament res. A l'adolescència sovint sembla que s'hagin d'anar superant etapes dins d'unes edats concretes i si no ho has fet en aquelles edats, sembla que tinguis un problema. Doncs això no és així, és molt més important que fem les coses quan realment ens sentim segures per fer-les i no per pressió social.
La timidesa a vegades pot ser un fre que no ens deixa fer allò que sí que voldríem fer, però segurament quan estàs en confiança, quan et sents segura amb la persona amb la qual estàs, aquesta timidesa disminueix, oi? Doncs potser aquí tenim la clau, trobar espais de confort, amb persones que et facin sentir a gust, i així segurament aparegui l'oportunitat de "liar-te" per primera vegada i et sentis preparada per fer-ho! Dóna't el temps que necessitis per sentir-te preparada!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat