sudor
Hola!
Us volia fer una pregunta, sempre faig pudor de sudor i mira que em dutxo cada dos dies, em poso desoderant i colonia, com es això? que mes puc fer? em preopcupa perque no em puc acostar molt a les altres persones, ja nose k fer!
Ajuda! Gràcies macus!
Gemma Conde

Hola,
Primer de tot agrair-te la confiança dipositada en nosaltres i l’empenta d'obrir-te i explicar què et passa.
Per una banda, plantejar-te de seguir la rutina dels hàbits d’higiene de manera molt rigorosa. Et diríem de dutxar-te cada dia, especialment desprès d’haver realitzat esport, així com canviar-te la roba i posar-te-la neta. També et pot ajudar no fer ús de sabates molt apretades per tal de no potenciar més el suor.
D’altra banda, hi ha hàbits alimentaris que poden ajudar a reduir la mala olor corporal. Per exemple, reduir aliments com les especies o l’all ajuden a reduir l’olor de la sudoració. Això no vol dir que no es pugin menjar, sinó que si es mengen en força quantitat és poden reduir. També poder fer infusions de poma ajuden al cos a realitzar el procés de desintoxicació i també van bé per reduir la mala olor de la sudoració.
Finalment, i el més important, és com et pot fer sentir aquest problema amb tu mateix/a i com això sents que pot afectar en la manera amb la que et relaciones amb els altres. T’animem a valorar alternatives en com et pots seguir connectant amb les persones que estimes sense aïllar-te o sentir-te desplaçat/da. Per exemple, a vegades ens pot omplir tant una bona xerrada amb un amic/ga com una abraçada o poder anar a fer un passeig amb un familiar com un apropament físic.
Esperem haver-te pogut ajudar.
Gracies,