incompatibilitat sexual
Hola, el meu novio i jo tenim un problema, ningun dels dos arribem al orgasme mitjançant el sexe.
Ell sols hi arriba de manera manual fet per ell amb gran velocitat. Jo per altre banda sols hi arribo si em toco el clitris i em faig dits, i també si em fa un oral ell.
Doncs desde que estem tenint sexe vaginsl, 5 mesos mes o menys, només mhe corregut jo com 3 vegades i ell cap. Dura molt ell i al final no acaba ni arribant al climax ni correrse aixi q sa de fer una paja. Jo si no arribo mel menja, i els cops qe jo he arribat ha sigut perque havia anat peenetranme lent pero el 99% de cops si peentra lent se li baixa el pens, ha de anar rapid per sentir bastant plaer i jo en canvi lent. Segons ell es culpa del condo... pero nose quan cambiar de metode, em dona respecte encara.
Em preocupa q la nostra incopatibilitat pugui trencar la nostra relacio...
Que podem fer?? Gracies
Helena Angel

Hola,
Arribar a l'orgasme amb sexe oral, mastrubació acompanyats, etc... ja és arribar a l'orgasme tenint relacions sexuals, no? O només és una relació sexual si hi ha penetració? Què trist seria, no?
Per tant, fora tanta pressió per arribar a l'orgasme amb penetració! Jugueu i gaudiu, hi hagi penetració o no.
Pel que fa a la menra tant concreta que ell necessita per excitar-se o arribar a l'orgasme masturbant-se a gran velocitat, ens fa sorgir un dubte: està operat de fimosi? Sovint els nois que no estan operats de fimosi i tenen un grau de fimosi, necessiten una estimulació molt concreta i poc adaptada a la realitat de la sexualitat. Si no està operat, et recomanaríem que li recomanessis que faci una consulta al metge. Possiblement no sigui culpa del preservatiu ;)
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com