Contesteu pliis
Holi
Soc una nena, que nomes tinc dos amigues, i elles no s'entenen.
Sempre vaix am una, i la vritat es que hi tinc confi, el que passa es que no em se fer.
Algun consell pliiiis???
Moltes graaacies!!
PD: perdo per les faltes!
Laia Sala

Hola Lili,
Les amistats no es fan d'un dia per l'altre. Hi ha persones que són més extrovertides i de seguida agafen confiança en els altres, mentre que també hi ha persones que són més reservades i prefereixen esperar un temps a deixar-se anar. I no passa res! No hi ha un número perfecte d'amistats.
El més important és que tu et sentis bé amb les teves amigues. De totes maneres, també pots intentar obrir converses amb altres persones de la classe per obrir el teu cercle de "coneguts i companys".
Aquest cercle inclou totes les persones amb les que parles diàriament i, tot i passar-t'ho bé, no tenen el grau d'amistat. Tu decideixes quines persones entren al teu cercle d'amistats, d'acord?
Per tant:
1. Comença a parlar amb altres persones
2. Demana coses sobre els deures, sobres els profes, sobre les extraescolars, sobre esports, música, vacances...
3. No adjudiquis l'etiqueta d'amistat fins que hi hagi suficient confiança, d'acord?
4. L'objectiu és tenir molts coneguts i companys per poder seleccionar millor les amistats ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico