Tinc por
Fa poc que he començat a sortir amb el meu millor amic, i amb aquesta nova situació estic una mica incòmoda ja que mai he tingut una relació abans i tot això és nou per mi, ademes de que això de expressar sentiments i contacte físic amorós s'em dona molt malament. Tinc por de que aquesta relació surti malament i de que la nostra relació canviï massa. No sé què fer amb mi mateixa per a que aquesta por deixi d'estar (ja que no em deixa disfrutar) i no sé que fer.
Laia Sala

Hola Lalala,
El més important és saber si realment vols tenir una relació afectiva amb aquest amic.
Si vols tenir-hi una relació, calma! La vergonya, la inquietud i la incomoditat es van reduint amb la confiança. Aneu quedant, aneu parlant cara a cara i mica en mica veuràs com t'aniràs deixant anar.
No sabem com sortirà aquesta relació, però ja ens preocuparem en el futur. De moment va bé: tots dos voleu estar junts. Així que centra't en el dia a dia amb aquestes preguntes:
• et ve de gust veure'l? - doncs queda-hi
• et ve de gust agafar-lo de la mà? - fes-ho
• et ve de gust una abraçada? - fes-la
Fes allò que et vingui de gust i et faci sentir còmode.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico