Depressió 2
Hola,
Ja fa un temps us vaig enviar una consulta que crec que es deia depressió. No me'n recordo de les paraules exactes però la torno a fer aquí: Ja fa un temps que estic molt trista i no tinc ganes de fer res. Abans m'encantava fer algunes coses que ja no em motiven i no trobo la manera de ser feliç. M'agradaria anar a algun tipus de teràpia peró no vull que els meus pares ho sàpiguen. Sabeu alguna manera o algún lloc on puc anar sense que els meus pares ho sàpiguen? Us agrairia molt que em contestessiu aquesta consulta.
Laia Sala

Hola Anònima,
Em sap greu però legalment no et pot atendre cap psicòleg sense el consentiment explícit dels teus pares. Va en contra del codi deontològic dels psicòlegs.
L'únic lloc on puc adreçar-te és al teu metge de capçalera, ja que et pot atendre tranquil·lament o bé en algun servei de tarda jove o punt d'informació juvenil de la teva població.
Pel que m'expliques potser seria convenient que intentis parlar amb els teus pares i explicar-los com et sents. Demana el que necessites i veuràs com reaccionaran i intentaran ajudar-te. Potser no s'han adonat del teu grau de malestar...
Busca ajuda i si per fer-ho has de demanar-ho als pares, deixa't ajudar pels teus pares ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico