No se que fer
Fa un any una noia em va dir q li agradava i al principi va ser una mica incomode pero no m'agradava, fins fa uns dies pensava q tot era pasat, però no li torno a agradar i l'altre dia jugant a un joc de preguntes es va anar escalfant la cosa i li vaig fer un peto. No va pasar res mes pero em van venir ganes de menjarli la boca que flipes no soc bi i esq es l'unica noia que m'atrau ns si liarme perq em fa una mica de por q tothom em vegi com lesbiana o algo aixi pero esq li tinc moltes ganes a mes esq no sempre sento el mateix a vegades no sento res nomes com amiga
Si us plau necessito ajuda
Laia Sala

Hola!
Doncs pel que expliques hi ha dues possibilitats:
• que aquesta noia t'agradi realment i sentis desig sexual cap a ella
• que tinguis curiositat sexual i ella sigui una bona candidata.
Ningú millor que tu sap què sents i què et ve de gust. Valora si embolicar-te amb aquesta noia et farà sentir millor o després sentiràs culpabilitat. L'amor i el sexe només s'han de fer quan ens ve de gust, així que si tens algun tipus de malestar... millor deixar-ho estar fins que et sentis completament còmode, no creus?
Pensa i observa atentament quines reaccions et provoca aquesta persona i si et ve de gust estar amb ella o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico