Imatge personal i dieta
Necesito ajuda sempre he sigut un noi prim, pero esque cada cop em faig mes amfastic a mi mateix m ajudaria molt que em fessiu una mena de dieta o rutina de gym per cambiar la meva imatge personal.
Gràcies
Gemma Conde

Hola,
Primer de tot desitgem que hagis tingut molt bones festes i hagis gaudit molt dels dies de vacances!
Comentar-te que si el que vols és realitzar una dieta o rutina d’esport saludable, és molt important que vagis al metge/ dietista especialitzats en la matèria, ja que ells s’ajustaran al que necessites basant-se en edat, talla i sexe. És important fer-ho així, ja que cada cos és diferent i son necessàries unes pautes adaptades a cada un. A vegades hi ha persones que inicien dietes o rutines de gimnàs sense les guies dels professionals (per exemple per algunes pàgines d’Internet)i poden obtenir resultats perillosos, com ara el dèficit d’algunes vitamines o alguna lesió muscular.
També comentar-te que el metabolisme de cada persona és diferent i a vegades, per molt que un segueixi pautes saludables el cos es pot mantenir consumint més o menys en funció d’aquest.
Sobretot plantejat si el que realitzes és saludable per tu i com estimar-te més enllà d’estar més o menys prim! 
Esperem que t’haguem pogut ajudar i que tinguis una bona entrada d’any!
Una abraçada