no arribooo
Hola adolescents,
Sòc una noia de 18 anys i mantenc relacions amb el meu novio (que ell ja ha tingut relacions desde fa temps abans) desde fa com 6 mesos. Amb ell és l’unica persona que he tingut relacions, i sempre utilizem preservatiu.
Des de llavors, poquissims cops he arribat al orgasme amb la penetrció, igual de 30 cops, només 5 cops he arribat i sempre hi arribo amb la matexa posicio, la del misioner (i n’he provat moltissimes, de peu, jo dalt, ‘perrito’, etc, en les quals sòl tenir més plaer el meu novio, que mai hi acaba arribant tampoc pero això es un tema apart), pero el problema es que sempre que fem misioner se li acaba deixant de posar dura ja que ell en aquella pose ell no nota massa plaer (les parets de la vagna en aquella pose no ‘li ’apreta’ el penis) i es per aixo que sols hi he arribat molts pocs cops perque si no la sento dura no arribo, si estem massa rato en aquella pose se li baixa, i jo solc tardar molt en arribar-hi, i hem de acabar parant. Tampoc no noto res si em mastrbo mentres tinc sexe am penetració, pero si que noto de tot quan m’ho faig jo sense tenir sexe de mentres.
Se que direu que lo unic imporatant no es la penetracio sino que hi ha altres tipus de sexe, i si, els practico tots, de fet amb l’oral i masturbanme sempre arribo a lorgasme pero m’agradaria consell per també conseguirho amb penetracio. A més, també la meva parella i jo fem preliminars (no sempre perque ell se'n oblida molts cops i va al gra per molt q insisteixi), utiliztem lubricnts, etc.
No se quina paret és la que em dona plaer quan faig la pose de jo a sota i ell a sobre (misioner), noto el plaer al fons, pero sabeu alguna posicio mes que faci que sigui facil arribarr al orgasm, que s’estimuli lo mateix que en el misioner?
Doncs aixo, la meva pregunta es, com puc tenir plaer a traves de la penetracio? Quines posicions em recomaneu a partir del misioner que es la unica que arribo al orgasme? Moltes gràcies per la resposta
Helena Angel

Hola,
Com bé dius, la penetració no és l'únic joc amb el que podem jugar en el sexe, de fet les dones tenim el clítoris i el clítoris només té la funció de proporcionar plaer. amb la penetració estimulem la vagina i no hi ha tantes terminacions nervioses, això fa que sigui més difícil arribar a l'orgasme només amb la penetració. Per tant, fins aquí tot en ordre.
En el teu cas en concret ens comentes que sents plaer al fons de la vagina, és a dir, possiblement sigui el coll de l'úter (a moltes dones els hi resulta desagradable però pel que expliques a tu no), aleshores per fomentar aquest tipus d'estimulació hauràs de buscar posicions on la penetració sigui més profunda. Aquestes posicions són aquelles posicions o els teus genolls estan més pròxims al teu tronc.
Pel que fa a la pèrdua de l'erecció que ens comentes en aquesta posició, possiblement no sigui per la sensibilitat, les sensacions en el penis durant la penetració hi és en totes les posicions. Possiblement el que interfereix és la pressió que pugui sentir en aquesta posició, ja que sap que és la posició en la que tu gaudeixes més i per tant és quan ell no pot "fallar".
Per tant, no focalitzeu en l'orgasme, focalitzeu-vos en el joc, en el divertir-vos!
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com