Queen
Bones crec aue estic desarrolant un problema d'obsesio i tb em senro deprimida explico desde petita magrada queen i aquest any cuan e vist la peli me obsesionat molt peraue em fa molta llastima que en Freddie earigui mort pot semblar una tonteria pero arribo a plorar i a trencar coses pk em sento fatal no vull viure sense ell aixo es obsesio veritat? La cosa es que pensant que no et treure res de deprimirme no u puc solucionar si estes viu no em deprimiria e pensat que si fan un concert per barcelona ni que el no hi sigui estalviare i intentare anari aveure si aixis sem pasa tot aixo perque sino encara deixaran de fer concerts els membres que qieden i anire a pitjor.
Tornant dd banda al meu estat mental o trobeu un problema mental obsesiu o algu?
Laia Sala

Hola Fresh,
A vegades ens afecten coses per les quals no hi acabem de trobar una explicació lògica. Pel que expliques, t'has identificat amb algun aspecte de la història de Queen i és molt bonic que 27 anys després de la mort de Freddie Mercury hi hagi persones que el recorden amb tant d'amor.
Si ho necessites, escriu una carta explicant què ha suposat per tu conèixer aquest grup. T'ajudarà a pair el teu dolor i acceptar aquesta situació. Plora el que necessitis, recorda'l i escolta la seva música. És una bona manera de retre-li un homenatge.
Per altra banda, la solució que has trobat d'anar a algun concert homenatge crec que és fantàstica! Estalvia i busca si hi ha intenció de fer alguna gira. Parla amb la teva família i segur que trobes algú que et vulgui acompanyar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico