Sexe i dubptes
Hol,a soc l'Oxana
Ve la meva parella fa molt que tenim relacions sexuals el cas esque tinc unes quantes preguntes.
1. Ell quant estem amb la penetració m'he la fica profundament i avegades em fa molt mal la part dels ovaris, es normal? Esque hi han algunes posicions que no em fa mal.
2. Avui la meva parella m'ha fet sexe oral el cas esque no se perque pero quant m'ho fa em toca el clitoris i aixo esta be el cas esque arribo a tindre mes plaer quant em fa dits peruqe pot ser?
3. Com he dit m'ha masturbat el cas esque m'ha fet dit i no se perque pero he gemegat,, ha sigut la primera vegada que ho he fet ( gemegar mesntres em fa dits). Com es que en les altres vegades no i aquest cop si?
4. Bueno quant em masturba tambe em tremolen les cames i no perque pot ser, es degut al plaer o a las terminacions nervioses?
Garcies un petò.
Helena Angel

Hola Oxana,
Copiarem les preguntes i les anem responent:
• Ell quant estem amb la penetració m'he la fica profundament i
avegades em fa molt mal la part dels ovaris, es normal? Esque hi han
algunes posicions que no em fa mal.
Si la penetració és molt
profunda pot estar tocant el coll de l'úter i a algunes dones els
resulta desagradable i a alres agradable.
• Avui la meva parella m'ha fet sexe oral el cas esque no se perque
pero quant m'ho fa em toca el clitoris i aixo esta be el cas esque
arribo a tindre mes plaer quant em fa dits peruqe pot ser?
Cada
dona sent de manera diferent, si estàs descobrint que amb ell i en
aquest moment de la vida sents més plaer amb aquesta estimulació,
endavant! Sempre ens anem descobrint i coneixent.
• Com he dit m'ha masturbat el cas esque m'ha fet dit i no se perque
pero he gemegat,, ha sigut la primera vegada que ho he fet ( gemegar
mesntres em fa dits). Com es que en les altres vegades no i aquest cop
si?
Pel que t'hem dit en l'anterior resposta, anem sentint i
ens anem descobrint, cada moment, cada vivència i cada trobada sexual
és diferent. Si aquest cop has sentit la necessitat de gemegar,
fantàstic, si una altre dia no ho sents, no ho sents. El fet de gemegar o
no, no determina si sentim orgasme o no.
• Bueno quant em masturba tambe em tremolen les cames i no perque pot ser, es degut al plaer o a las terminacions nervioses?
És possible que sigui pel plaer i per l'estimulació que estàs rebent.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com