Vull dir-li a la meva família que soc gay i no se com fer-ho.
Fa temps que vaig començar a sortir de l'armari, només els hi explicava als meus amics, però fa dies que em trobo en la necessitat d'explicar-li a la meva família. Ells sempre han acceptat la diversitat sexual, però no sé si estic preparat encara per fer aquest pas, ja que ells encara tenen els estereotips de gay = a tenir molta ploma. Per això vull fer-li arribar la meva pregunta, creus que hauria d'expressar-me i dir-li a la meva família que sóc gay? I en cas afirmatiu, com creus que ho hauria de fer?
Helena Angel

Hola Furkendor,
Què fantàstic que estiguis fent passos per a acceptar-te i fer-te respectar, el que defineix l'orientació sexual és de qui ens enamorem, per tant, l'amor i no hauria de ser perseguit ningú en funció d'això <3
Si vols explicar-ho a la teva familia fes-ho amb la mà al cor, sigues sincer i veuràs com la resposta és positiva, i si no ho és, el problema no serà teu, serà de la teva familia i seran ells qui hauran de passar per un procés d'assumir i acceptar que el seu fill és homosexual.
Si vols també et pots acostar al Centre LGTBI de barcelona https://ajuntament.barcelona.cat/lgtbi/ca/serveis/centre-lgtbi-de-barcelona
">
Allà trobaràs suport i orientació més concreta i personalitzada si ho necessites.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsicohttp://www.helenaangel.com
">
www.helenaangel.com