Dieta?
El meu problema és que no estic gras però tinc com una mica de greix a la panxa i em causa molt complexe. Últimament estic menjant menys i fent més exercici per tenir tableta i aprimar-me una mica. És bo el que estic fent?
Gemma Conde

Hola anònim!
Primer de tot dir-te que tots tenim algun complexe o quelcom que no ens agrada de nosaltres mateixos. No hi ha re d'extrany en això. L'important és no obsessionar-nos o preocupar-nos de més. Per això, et pot ajudar ampliar la mirada. És a dir, per exemple, potser no m'agrada el meu nas, però si ho miro en general, la meva cara sí. Així com, no nomès centrar-nos en el físic; ets molt més que la panxa que no t'agrada i segur que hi ha moltes més parts de tu: de les teves habilitats, personalitat, etc. que t'agraden!
En segon lloc, dir-te que no passa res perquè facis exercici d'una manera moderada i saludable per cuidar-te. Ara però, no tant amb la finalitat de nomès fer tableta, ja que pel cos, com que està en constant canvi, preval canviar la manera de veure'l més que canviar-lo constantment.
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada!