No ho tinc massa clar
Soc la Vera, tinc 19 anys
Peso 48Kg medeixo 1'51 vull baixar uns quants quiletes
Soc nadadora.
Si dic la veritat nose per on començar perque es una mica dificil d'explicar.
Porto des de 3r de la ESO fen el gilipolles amb el menjar, al principi no em pensava que fos un problema pero m'estic adonant que ho es. Ara estudio Aux, de Infermeria.
La cosa es que no m'agrada el meu cos, em sento gorda i des de la semana passada vaig al sicoleg pero crec que he enpixorat perque a la hora de dinar tiro el menjar o el amago.
Soc una persona que s'autoexigeix molt amb tot, javors si no em surt be m'agobio i em castigo.
El prblema es que el complexe me le ficat jo mateixa.
Javors nose que cony fer
Algun consell
Gemma Conde

Hola Vera,
Primer de tot donar-te les gràcies per confiar amb nosaltres i envalantonar-te a explicar el teu problema!
Per una banda, dir-te que tot i el teu pensament de voler perdre pes, estas en un pes dins de la normalitat i saludable. Així que voler-lo canviar excessivament podría arribar a convertir-se en un problema perillos!
D'altra banda, refereixes haver iniciat un procès al psicòleg (que ens imaginem que pel que has escrit és tant pels pensaments sobre el teu cos com per l'exigència). Tots els processos mentals i emocionals -com es el teu cas- necessiten temps per recolocar-se i começar a sentir-te diferent. És com l'entrenament d'un esport! Necessitaràs temps per tenir el físic i la técnica necessaria per aprendre'l. En una sola sessió no es pot fer.
Finalment dir-te que expliquis el que t'ha estat passant aquests últims dies que has llençat el menjar als teus familiars i psicòleg. Els permetrà entendre millor el moment en el que estàs i ajudar-te.
Esperem qué t'haguem pogut ajudar,
Una abraçada!