Ansietat i Atracons
A l’estiu vaig surtir de l’hospital on estava ingressada per anorèxia i des de que vaig surtir el pes l’anava controlant j tot i que en vaig perdre, estava en un punt mig entre elque jo volia i el minim que havia de tenir i han anat passant els mesos i he anat fent amb monents mes bons i de mes dolents pero ultimament tinc molts episodis dansietat i acabo fent atracons i algu cop vomitant. Abans podia aguantar la gana i ara ja no i aixo em prepcupa molt. Veig que estic pujant pes i aixo magobia un munt i estic intentant controlar el que menjo i tal pero es com si hagues perdut tota la força que tenia per aconseguir el que volia. Jo vull baixar de pes pero al final del dia acabo caient en tentacions j menjant mes del que hauria. Es molt frustrant volerte aprimar i no aconseguirho... nose què fer per evitar que tota aquesta ansietat acabi en haver de menjar. A mes no em paro de menjar el cap i veig a tothom gras incluida jo mateixa... es una situacio molt agobiant i no sé que fer
Gemma Conde

Hola Silence!
Moltes gràcies per confiar amb nosaltres!
Pel que expliques sembla que ja has tingut un problema amb la conducta alimentària. Tot i que abans fos des de reduir aliments i que ara sigui des dels afartaments, ambdues cosses són greus perquè atempten a la teva salut i et fan sentir malament. És per aquesta raó que és molt important que ara demanis ajuda. Just estàs en un moment que es pot re-dirigir. Parla amb els teus pares o alguna persona adulta de confiança per anar a un especialista. No sols un professional mèdic, que tambè, sinò a un psicòleg/a que et pugui acompanyar amb tots aquests pensaments i sentiments que t'aturdeixen.
També t'animem a trencar el teu silenci, deixat acompanyar per bons amics/gues, no nomès per explicar els pensaments sobre el menjar, sinò sobretot de com et sents o que necessites.
Desitjem haver-te pogut ajudar,
Una abraçada!