anticonceptiu
He pres la deciisio de que vull cambiar de metode anticonceptiu (utilizto condons pero ens limiten el plaer als dos, així que ara que porto ja mes temps amb el meu novio m'agradaria utilitzar un altre com les pildores o el que em recomanin) però no se ben bé on hauria de anar.
Soc major d'edat pero nose on hauria de anar? Que em preguntaran? Gracies
Helena Angel

Hola,
De mètodes anticonceptius hormonals n'hi ha molts i el factor que tenen en comú és que l'objectiu és modificar el sistema hormonal de la dona. N'hi ha molts, te'ls anomenem per a que quan vagis al ginecòleg (que és el metge que està acreditat per a valorar quin d'ells et convé més, si en vols prendre, per les teves característiques) puguis preguntar efectes a llarg, a  mig i a curt plaç:
• Píndoles anticonceptives
• Anell vaginal
• Pegats anticonceptius
• Implants subcutanis
• Injectables intramusculars
També hi ha un mètode anticonceptiu intrauterí que és el que se'n diu "DIU" (Dispositiu Intrauterí).
Els altres que existeixes, són els permanents (lligadura de trompes en el cas de les dones o vasectomia en el cas dels homes).
I els de barrera que serien:
• Preservatiu femení o masculí
• Diafragma
• Espermicides
Esperem que això t'ajudi però és important que consultis amb el ginecòleg.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com