anticonceptius
Hola, unes preguntes:
Es aconsellable anar al ginecoleg per a demanar anticonceptius amb el meu novio? (ja sóc major dedat i no se si anar amb ell o amb una amiga). Ho pregunto perque nose si alla mateix fan proves d'ets a la parella obligatoriament i estaria be que les fessin per prevenir
Quins pros i contres hi ha entre les pastilles anticoncetpives i els parxes anticonceptius? No em decideixo
Gràcies
Mariona Busto

Hola!
Doncs pots anar amb qui tu vulguis, tu decideixes. Normalment et faran proves d'ITS si les demanes expressament. La ginecòloga no visitarà al teu nòvio ni li demanarà cap prova. Sempre és recomanable fer-se les proves d'ITS, i més si voleu utilitzar anticoncepció hormonal que no protegeix davant de les ITS.
En el següent enllaç trobaràs tota la informació sobre mètodes d'anticoncepció: http://sexejoves.gencat.cat/ca/temes/la_contracepcio/
">
Pots acabar de resoldre tots els dubtes que tinguis el dia de la visita amb la ginecòloga, conjuntament amb ella podreu valorar quina opció s'ajusta més a les teves necessitats un cop hàgiu valorat tots els pros i contres de cadascun d'ells. Pots portar en un paper anotades totes les preguntes que vulguis fer-li!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat