Quan tarda a creixer el pel?
Hola,
La qüestió es que avui m'he anat a pelar i el perruquer m'ha tallat al cabell massa curt (rapat al zero no, però per mi es massa curt i no m'agrada gaire) jo voldria saber quant de temps tardaría a creixem el cabell a una mida considerable tinguent en compte que al cap de tres mesos ja tinc el cabell molt llarg.
Gràcies per la vostra ajuda.
Laura Fernández

Bon dia Antonim :)
En primer lloc gràcies per contactar i confiar en nosaltres.
Pel que em comentes estàs preocupat perque no t'agrada el resultat obtingut a la perruqueria i et veus el cabell massa curt.
De forma natural, el cabell creix aproximadament 1cm al mes, de manera que aviat et notaràs aquest canvi. D'altra banda, intenta no prestar més atenció del compte a la velocitat en que el cabell està creixent, perquè sino pot semblar que va més a poc a poc del que realment va.
Tu mateix em comentes que en tres mesos et veus amb un cabell molt llarg, així que no pateixis que el temps passarà i aviat tindràs una mida on et trobaràs més còmode.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga