Ayuda ns si puc si puc qudarme embaraçada
Avui jo y el meu novio estavem molt calents y desopte doncs li he fet una palla i s'ha corregut, el cas es que al temps de 5 min o així hem acabat fent-ho sense condó pero no se ha corregut pero tenim por de q hagues pogut quedar algo de abans. Que fem?
Mariona Busto

Hola Afri Sumoy!
Sempre que hi ha penetració sense preservatiu, hi ha cert risc d'embaràs. En el vostre cas, com s'havia produït l'ejaculació feia poca estona, pot ser que quedessin espermatozous a la zona i que el líquid preseminal els arrossegués dins la teva vagina. Evidentment les probabilitats són més baixes que si l'ejaculació s'hagués produït dins de la vagina, però no podem dir-vos que hi ha risc zero...
Per tant, davant d'aquesta situació, si sou a temps pots prendre l'anticoncepció d'emergència, o si ha passat massa dies, haureu d'esperar a veure si ve la regla el dia que estava previst. Si no, feu una prova d'embaràs per descartar-ho.
Per pròximes vegades, recordeu utilitzar el preservatiu durant tota la relació sexual, d'aquesta manera podreu gaudir de la vostra sexualitat de forma sana i responsable, i us estalviareu aquests mals de cap. Porteu-ne sempre a sobre més d'un per si us agafa el "calenton" ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat