Depilació
Normalment em vaig a fer les celles a una esteticient que ho fa amb cera i pinces, però em fa molt de mal i només em duren un mes i pico. Hi hauria alguna altre metode de depilació que fes menys mal i quedesin bé? I també, pel que fan les parts intimes (vulva), no m'ho he fet mai, però m'agradaria fer-me una depilació sencera, m'han dit que fa molt momt molt mal, hi hauria una altra manera que fes menys mal? Quan em duraria una sense que em sortis cap pel la depilació sensera? I canviant de tema, la linia de pels del malic es depila?
Laura Fernández

Hola thinkerr :)
En primer lloc gràcies per contactar i confiar en nosaltres.
Pel que em comentes ho passes malament quan vas a depilar-te. És normal que les primeres vegades notis una mica més de mal, sobretot si el mètode de depilació arrenca l'arrel del pèl, com és la pinça o la cera. El mal que notes és aquest.
Hi ha mètodes que no arrenquen l'arrel del pèl i per tant no fan mal, com les cremes depilatòries per exemple. El que passa amb aquests mètodes és que el temps que triga en sortir el pèl és molt menor i tendeix a sortir més gruixut. Aleshores si en algun moment vols tornar a depilar-te amb cera, pots notar encara més mal.
Quan vagis a depilar-te pots comentar-ho al centre perquè ho tinguin en compte i vagin més a poc a poc, o et posin algun gel que et calmi, com per exemple aloe vera :)
Respecte a la línia del melic, si que es pot depilar, però tu mateixa has de decidir si fer-ho o no.
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga