No se que fer, estic en un embolic i ho estic passant fatal
Sóc una noia i m'he enamorat per primer cop d'una de les meves millors amigues. Ella es bisexual, i ha tingut coses amb altres noies i actualment segueix pillada del seu primer amor però viu en un altre país. Ho vam parlar i em va dir que ella no sentia res com per començar alguna cosa amb mi, però desde sempre la nostra amistat a sigut diferent i especial en aquest sentit perquè tenim gestos de més que amigues però ni ella ho sap explicar el perquè. Jo estic pillada d'ella, però ella pensa en l'altra i mentre, està d'una forma "carinyosa" amb mi. No sé si dir-li de deixar l'amistat i un temps, però clar la veig cada dia al institut i estem en el mateix grup d'amics i seria molt incomode, però jo ho paso molt malament pensant que ella està per altres i després està així amb mi, en una amistat especial i m'il·lusiono més, encara que sé que no. Tampoc m'encaixa que no senti res i després faci gestos, que no són només d'amistat. Ajuda siusplau, no el publiqueu perquè ella també mira adolescents.cat
Laia Sala

Hola!
Doncs crec que hauràs d'escoltar el que et diu: si ella no sent res per començar una relació romàntica amb tu... segurament és que no té aquest interès en tu. Sé que fa mal, però a vegades cal escoltar a l'altra persona.
N'heu parlat, fantàstic! i ella ja t'ha donat una resposta clara.
Tu mateixa ets conscients que està interessada en una altra persona... així, quin paper jugues tu? Et sentiries còmode si comenceu alguna història? Crec que totes dues heu sigut prou honestes i cal escoltar-vos.
No sé què has de fer, però quedar-te al seu costat no t'ajuda a no il·lusionar-te. Potser hauràs de demanar-li que pari alguns gestos o que quedeu amb altres persones. No serà fàcil mantenir l'amistat fins que t'adonis que ella no vol res amb tu (encara que et faci gestos i carícies més especials). No t'autoenganyis, no et facis aquest mal.
Espero haver-te ajudat una mica,
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico