PROBLEMAAA
Hola! No sé si es pot fer, però m'agradaria que només jo pogués veure aquest comentari i la resposta.. Si no es pot fer no passa res.
Doncs, em fa 4 dies em vaig adonar que tenia una pestanya dins de l'ull que em molestava molt. Me l'he intentat de treure, però no puc. Està com per dins i enganxada però no com les altres.
Ja sé que hauria d'anar al metge però em fa molta cosa que em toquin l'ull. Creieu que pot afectar a la meva visió o simplement està allà ino passa res. Em fa molta nosa però puc estar amb ella si no es perillosa per a la meva salut.
Què em recomeneríeu per treureme-la? Ho he intentat amb el dit, baston de l'orella....
Merci!
Laia Reventós

Hola!
Ostres deu molestar molt el que comentes!
Estàs segura que és una pestanya el que se t'ha ficat dins l'ull? En principi l'ull l'hauria d'expulsar de forma natural o tu mateixa te la podries treure amb facilitat.
Si realment és algo que et molesta, per molta por que et faci, hauràs d'anar al metge a que et tregui el que sigui que tens dins l'ull. No pots seguir així sempre, perquè se't pot irritar i/o infectar l'ull. No sé si fins al punt d'afectar-te a la visió però no és bo que se't quedi dins.
Has de veure't en cor de poder anar i treure-t'ho. Ja veuràs que no és per tant i en un tres i no res surtiràs amb uns ulls sans i sense molèsties :)
Espero haver-te ajudat guapa!
Laia Raventós,
Psicòloga.