Embaràs?
Hola! Últimamente quan tinc relacions sexuals se'ns trenca el condó més d'una sovint, però ens adonem en el moment i el canviem (he de dir també que moltes de les vegades es en el sexe anal). No m'he preocupat peque es molt poca estona la que ha estat el penis sense condó dins la meva vagina, i sé que sempre existeix la possibilitat de risc. El que vull dir és que la meva regla es molt irregular (ja he anat al ginecòleg per la irregularitat però estic esperant al resultat de les proves). Aquest és el primer cicle des de que mantinc relacions i no se fins a quin punt em puc preocupar, ja porto uns dies de retard. Quina és la posobilitat d'estar embarassada? Més o menys dic. En tot cas quan porti una setmana em faré un test. Són molt cars? Es poden reutilitzar per un altre període quedar-me més tranquil·la?
Gràcies
Helena Angel

Hola María,
Pel que fa als preservatius que se us trenquen quan teniu relacions sexuals amb penetració anal, podeu provar a utilitzar alguna altra marca (o talla), a vegades no acaben d'encaixar en el penis i canviant la marca (o la talla), tot millora. També heu de procurar que no quedi aire dins el preservatiu una vegada estigui col·locat. I un altra factor que podeu explorar és l'ús del lubricant. L'esfínter anal no produeix lubricació natural, per tant, heu de lubricar MOLT i molt bé la zona anal i el preservatiu col·locat en el penis.
Pel que fa al risc d'embaràs, si hi ha contacte entre penis i vagina o entre semen i entrada de la vagina o vagina, hi ha risc d'embaràs.
De test d'embaràs n'hi ha de diferents tipus, el millor és que vagis a una farmàcia i t'informin. Però cap d'ells és reutilitzable, TOTS són d'un sol ús.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com