Us del preservatiu
Bon dia,
Amb la meva parella ja portem un temps plantejant el tema sexual, i la cosa està a punt de caure. El que em passa és que tinc un dubte sobre el preservatiu que no trobo resposta concreta per enlloc.
En una sessió sexual es fa servir un sol condó? Dit d'una altra manera, m'he de canviar el condó en algun moment?
No se com funcionen del tot, si quan ho deixo anar tot s'han de treure o puc seguir-lo fent servir amb la boleta blanca a la punta...
Qualsevol informació extra serà agraïda :)
Gràcies amb antelació
Helena Angel

Hola Lamoscacojonuda,
Ens encanta la teva pregunta! Es parla constantment de sexe i pensem que ho tenim tot a mà i coses tan pràctiques com la que tu consultes, costa de trobar! Gràcies!
Efectivament, el preservatiu és d'un sol ús. El posem, tenim relacions sexuals i quan ejacula el noi, s'ha de retirar, comprovar per assegurar-nos que no està malmès i llençar-lo. En cas de voler engegar de nou una relació sexual, obrim un preservatiu nou i ja està!
Els casos en que cal canviar el preservatiu encara que no hi hagi hagut ejaculació serien:
• En cas de practicar penetració anal i després voler practicar penetració vaginal. Per un motiu de prevenció de riscos. A l'anus (esfínter anal) hi ha restes de residus (caca), si després d'estar en contacte amb residus, penetrem vaginalment, podem provocar una infecció.
• En cas que el preservatiu es trenqui abans d'ejacular.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com