Necessito ajuda
Hola tinc un parell de dubtes que necessito aclarar, un d'ells es que ara tinc novia i no se per quin motiu alhora de donan-se un peto se'm empalma el penis, i aixó es bastant vergonyos, i l'altra es com li puc demanar a la meva novia de fer-li dits, crec que això es una mica adelantat, però m'agradaria saber això, gracies.
Mariona Busto

Hola Noi88!
Quan estem fent un petó a la persona que ens agrada, podem excitar-nos fàcilment, i d'aquí que pugui aparèixer una erecció. Si estàs a gust amb aquesta noia, t'agrada, teniu confiança i et deixes anar, serà complicat frenar l'erecció, però no pateixis! És completament normal que et passi i no t'hauries d'avergonyir.
Pel que fa al segon dubte, el millor és que parleu de sexualitat entre vosaltres, per anar sabent què us ve de gust provar, que no, a quin ritme, de quina manera, etc. És important no córrer, ni forçar situacions que potser alguna de les parts no està preparada per fer. Així que la comunicació és la millor estratègia.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat