coses
els meus pits m'agraden però em fan malt i entenc que sigui perquè 'estan creixent però les meves tetes estan dures com si fos un bulto. si les toques notes un bulto dur (com si fos la teta principal) i despres a sobre com la grasa.
Laura Fernández

Bon dia guapa,
En primer lloc, gràcies per contactar-nos i confiar en nosaltres.
Pel que em comentes, tot i que estas contenta amb la forma dels teus pits, et preocupa una mica la seva forma i aquesta sensació de mal que sents a vegades.
Com tu mateixa dius, quan el cos s'està desenvolupant pot fer que passin aquestes coses :) També pot passar que en funció del dia del mes, i depenent del cicle menstrual et notis més o menys aquesta molèstia que em comentes. Aqui el paper de les hormones de vegades juga aquesta mala passada, però forma part del procés normal.
Pel que fa a la forma, aquesta "teta principal" que tu comentes és la glàndula mamària.  Aquesta glàndula es troba coberta de greix per ser protegida, així que pot fer que tinguis aquesta sensació de que la part central sigui una mica més dura, i que també sigui aquesta que notis que et molesta més en els moments que et fa mal.
Intenta no capficar-te massa i tenir paciència, ja veuràs com poc a poc aquests canvis es van assentant :)
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga