Cabell llis
Hola! Primer de tot la vostre web m'ha ajudat molt
Tinc el cabell molt ondulat i em costa molt allisar-mel, em podríeu recomanar productes i hàbits per aconseguir un cabell llis i no encrespat siusplau?
Moltes gràcies
Laura Fernández

Bon dia!
En primer lloc moltes gràcies per contactar-nos i confiar en nosaltres, i que bé que la web pugui ajudar-te tant!
Pel que em comentes no acabes de sentir-te còmode amb la forma del teu cabell. Si tens el cabell molt ondulat, és normal que et costi allisar-ho. Pensa que al final li estas demanant al teu cabell que canviï la seva forma natural i pot passar que el pentinat duri poquet o que s'encrespi com dius que et passa.
Si un dia et ve de gust veure't diferent, pots fer servir un secador més potent, o fer servir puntualment alguna planxa, fins i tot anar a la pelu :) Però no et recomano que façis un ús habitual perquè poden acabar cremant el teu cabell i fer que arribi a perdre la seva forma natural.
D'altra banda, podries buscar la manera de sentir-te a gust amb les teves ondes, buscant alguna nova manera de pentinar-les o donant alguna forma que t'agradi més. Si aconsegueixes lluir el teu cabell de manera natural sentint-te còmode amb ell, segur que brillaràs!
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada!
Laura Fernàndez
Psicòloga