Complexe dels meus pits
Hola, tinc 19 anys i a vegades tinc complexe dels meus pits perquè els tinc molt petits, faig la talla més petita... La meva mare sempre em deia que ja em creixerien però no. Totes les dones de la família tenen un tamany bastant normal/estàndart. M'agradaria poder augmentar alguna talla pero sense recórrer a la cirurgia. També un problema que tinc és que pot ser em comparo bastant físicament, però clar també és una mica lògic si vec que totes les noies de la meva edat o fins i tot mes petites i tenen pits grans. Quan parlo d'aquest tema amb algú sempre em deprimeixo. El meu novio (suposo que ho diu de veritat) sempre em diu que li encanten però no m'ho acabo de creure del tot i em sento malament...
A veure si em podeu ajudar, gràcies
Laura Fernández

Hola guapa!
En primer lloc gràcies per contactar-nos i confiar en nosaltres.
Pel que ens comentes, veig que no acabes de sentir-te a gust amb la mida dels teus pits i això fa que et comparis més del compte i estiguis més capficada en aquesta part del cos.
Pensa una cosa, el pit és únicament una part del teu cos, i el cos no l'escollim. Si és cert que la genètica té un pes molt important però això no vol dir que tu tinguis el mateix cos que les dones de la teva família. Tot i que de vegades podem assemblar-nos a la nostra mare, o germana... oi que no tenim cap part exactament igual? També pensa que el pit de manera natural es desenvolupa en la mida que cada cos necessita, la naturalesa és molt sàbia! ;) Si ets primeta i tinguèssis una talla molt gran la teva esquena potser patiria no?
Mira de no capficar-te. De vegades nosaltres mateixes ens mirem amb els ulls més exigents del món, sobretot a aquelles parts del cos que no ens agraden tant, i això no deixa veure altres parts de nosaltres que si ens agraden. Intenta mica en mica canviar aquesta mirada, acceptar-te, estimar-te tal com ets.  Potser parlar-te de la mateixa forma que em comentes que et parla el teu nòvio podria ser un bon començament no?
Espero haver-te ajudat
Una abraçada
Laura Fernàndez
Psicòloga