És amor?
A veure hi ha un nen a la meva classe que li agrado ell hem va demanar sortir i jo li vaig respondre que no , la cosa esk es un dels meus millors amics, amb ell mai hem quedo sense temes per parlar, sempre estem de rises, etc. Pero no m’atrau gens (de fisic hem refereixo).
L’altre dia va haver una festa i els dos estavem convidats junt amb altres nois i noies de la classe ,(era una festa pijama) i hem va tocar dormir amb ell, durant tota la festa vam estar super be , rient, parlant,etc. I alhora de dormir vaig estar molt confosa perque vam dormir mig “abraçats” i hem vaig sentir molt agust amb ell i desde aquell dia divendres 26/04/2019 estic molt confosa sobre els meus sentiments.
Espero que hem pugueu aclaror les ideas , Gracies
Laia Sala

Hola!
Jo no puc saber si és amor, això ho has de descobrir tu i potser el que necessites és una mica de temps per poder-ho descobrir.
Entre l'amor i l'amistat hi ha una línia molt fina i a vegades pot desdibuixar-se. Potser hauràs de valorar si t'agrada aquesta persona o bé t'agrada la sensació d'agradar a algú, és a dir, que algú s'hagi fixat en tu (és un sentiment força habitual).
Així que l'únic que et puc dir és que et prenguis el teu temps per anar descobrint què sents cap a aquest amic i que, un cop ho tinguis clar, siguis el màxim d'honesta (per tu i per ell). d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico