Mesturbació femenina
He provat mil coses, he mirat el video que pengeu sobre tècniques de masturbació i no sento plaer... Tinc algún problema? Qué puc fer? La gent em diu que provi amb el xorro de la ducha però no se com fer-ho?
Gràcies pel vostre treball
Helena Angel

Hola polololo,
Genial que hagis vist el vídeo que recomanem! També és important conèixer-nos a nivell físic i activar el nostre cervell.
Per
conèixer-nos a nivell físic, podem agafar un mirall i observar la
vulva, veure com és, on està el clítoris, on està l'entrada de la
vagina, on està la uretra, com són els llavis, etc... i una vegada ho
tinguis tot ben ubicat, aleshores pots començar a explorar a nivell
tàctil (si ho prefereixes pots ajudar-te d'un lubricant de base aquosa,
sovint ajuda que l'estimulació sigui més agradable).
Pots utilitzar els moviments suggerits pel vídeo que ja has vist quan t'exploris amb la mà.
Però
el més important és com estimules el cervell, ja que és aquest l'òrgan
sexual més important. Cultivar les fantasies, la imaginació, la
creativitat, etc... ajuden a activar i mantenir excitat l'òrgan que ha
d'estar connectat a les sensacions i l'estimulació que ens donem.
Si
estem masturbant-nos pensant en l'orgasme, en que no arribem
al'orgasme, en que no sentim res, etc... probablement no sentirem res.
Si
finalment ho has intentat tot, i no sents RES, aleshores t'animem a
consultar amb una psicòloga especialitzada en sexologia clínica, una
fisioterapeuta de sòl pelvià i/o una ginecòloga.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com