No sé si aguantare
Hola, tinc un dubte sobre si quan estigui tenint
relacions sexuals, quan hem corri seguiré o no.
Perquè jo, quan hem masturbo, hemos corró i ja
paro, no tinc més ganes de seguir. Així que voldria
saber si quan estigués tenint relacions sexuals i hem
Corri seguiré o no tindre ganes o que. També voldria
saber alguna manera de poder aguantar més temps
quan ho estigui fent, alguna tècnica o algun truc.
Gràcies.
Helena Angel

Hola FaJlJe,
Seguir després de l'ejaculació depèn molt de la pròpia resposta. No podem saber com respons tu i el teu cos un cop has ejaculat però en general, és difícil mantenir l'erecció després de l'ejaculació.
Precisament per la següent fase en la resposta sexual humana. Aquesta es divideix en: excitació - meseta - (punt de no retorn en els homes) orgasme - resolució - període refractari.
Les dues fases després de l'orgasme signifiquen, que en la ressolució, el cos torna al seu estat de repòs, és a dir, en el cas dels homes, baixa l'erecció, descendeixen els testicles, baixa la freqüència cardíaca, etc.... i en la següent "període refractari", és aquell temps que cada persona necessita per poder tornar a engegar una nova relació sexual des que acaba fins que pot tornar a iniciar i passar per totes les fases.
Per tant, el més habitual és que després de l'ejaculació, l'erecció baixi. Per "aguantar" més és important conèixer bé el propi cos, estar pendent de les sensacions, tenir el cervell erotitzat amb pensaments que t'excitin o centrat amb les sensacions del moment present. Detectar el punt de no retorn ajuda, i anar a un ritme lent també. Igual que és útil no centrar la relació sexual en la penetració, jugar, estimular-vos, i NO donar major importància a la penetració.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com