Problemeees amb el penis :(
Boones, desde fa temps que sempre que estic amb alguna noia al llit, em poso calent pero el penis no te cap erecció. Es la tercera novia que tinc i amb totes m’ha passat el mateix elles intenten masturbarme però encara sem posa mes petit... algun consell?
Mentres ens liem (estant vestits) noto que sem posa algo dura.. pero l’unic que pasa es q sem mullen una mica els boxers de líquid pero no es posa erecte.
Per altre banda tambe em pasa que quan vaig a algun wc públic i tinc algú al costat no puc pixar. Sem fa com un tap i no surt res.. sempre he d’estar sol per poder anar al wc tranquil i em molesta bastant porque en discoteques i aixi els wc sempre estan plens.. i he d’aguantar-me tota la nit.
Espero que em pogueu ajudar.. porque ja no se que feer
Helena Angel

Hola Marcc994,
No sabem si això que ens expliques et passa a l'hora d'orinar en wc públics, et passa des de sempre o et passa arrel d'algun fet concret. Se'ns acut que potser podries intentar posar en marxa alguna tècnica de distracció, com per exemple posar-te música amb cascs quan estiguis al bany.
Pel que fa a l'erecció, també ens falta informació de context, és a dir, et passa sempre? en alguna situació aconsegueixes erecció? quan estàs tu sol també et passa?
Potser el recomanable seria que acudissis a un/a professional de la sexologia per a poder explorar més què pot estar passant.
D'altra banda, t'animem que dediqueu les relacions sexuals a passar-vos-ho bé, a gaudir, no només a tenir relacions sexuals amb penetració, ja que sovint amb aquesta pràctica els nois/homes podeu sentir pressió per "haver de complir". En canvi, si us centreu en l'eròtica del moment, podeu passar-vos-ho bé, sense tenir el cap centrat en si hi ha una erecció o no.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!
Helena Angel
Psicòloga Iesp - Wommum
@Helenangelpsico
http://www.helenaangel.com
">www.helenaangel.com