Tetes
Hola, tinc 16 anys i encara no s'ha m'han desenvolupat els mugrons, i ja tinc les tetes massa grans per el meu gust(faig una 90, i a mi m'agraden de una 80 o menys). Tinc por de que em segueixin creixent i he buscat exercisis per disminuirlas pero no en trobo, i era per si sabie-ho alguns.
Gracies.
Laura Fernández

Hola guapa!
Gràcies per contactar-nos i confiar en nosaltres. Pel que ens comentes no acabes de sentir-te a gust amb el teu pit. Pensa que amb 16 anys el cos encara està desenvolupant-se, i tots aquests canvis són part d'un procés natural de la vida :)
De vegades hi ha parts del cos que es desenvolupen una mica abans i altres després. Potser en el teu cas el pit ha estat una de les part que abans s'ha desenvolupat i no té perquè crèixer més de manera desmesurada, no t'espantis :) En quan al tema dels mugrons  és possible que triguin una mica més a desenvolupar-se, o fins i tot que s'hagin desenvolupat però que no ho notis tant perquè la seva forma "final" doncs acabi sent més petita.
Pensa que la forma del nostre cos ens ve determinada genèticament. No podem escollir com serà cada part ni moldejar-nos com si fòssim un nino oi? ;)  Per tant em sap greu, però  no hi ha cap exercici que faci que la mida del pit disminueixi.
Intenta no capficar-te massa, enlloc de centrar-te en canviar els teus pits podries començar poc a poc a canviar una mica aquesta mirada, què et sembla? :)
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada!
Laura Fernàndez
Psicòloga