Embarassada? Molt urgent
MOLT URGENT:
Hola, bon nit, em dic Olivia, tinc casi 17 anys y sóc de Barcelona província. Estic massa nerviosa i intentarè resumir-ho:
El 4 de març vaig intentar perdre la virginitat amb el meu nòvio al rellà de d'alt de seu edifici.
Es va posar condó dels de 3 unitats a 1'50€.
Jo estava molt nerviosa i no m'entrava, o vam provar en diferents postures i només m'entrava una mica la punta si l'intentava ficar amb els dits. No es va córrer. El condò no li arribava fins la base del penis, però gairebé si, no va causar problemes perquè no es va sortir del penis en ningún moment i li anava bè, no li anava gran, li anava just.
No recordo si en març em va baixar la regla, però crec que no, no ho sé.
(sempre em baixa a finals de mes y com a molt tard a principis de mes ).
NO m'ha baixat en abril.
Estem a casi finals de maig i encara espero la regla de l'abril.
Em surt moltísim flux blanc desde fa unes setmanes, i fa dos dies em va baixar una mica de fluxe rosat clar.
Estic una mica cansada durant el dia i tinc el ventre una mica inlfat.
Estic molt acojonada i no deixo de fer tests online per internet i consultar un munt de pàgines per saber si o estic, coincideixen molts dels síntomes, acojonadíssima perquè en un em va sortir un 38% de possibiltats.
Aquesta setmana em faré una prova d'embarás, de les barates (no tinc gaire diners ahorrats) però tinc molt de por de que falli.
En cas de qué estigués embarassada,
on puc aconseguir la pastilla per abortar?
Quin es el seu preu?
Me la podría comprar una amiga major d'edat dient que es per ella?
No puc contar res amb la ajuda dels meus pares perquè la relació que tinc amb ells no es gens bona (arribant a tenir que intervindre serveis socials fa uns anys), i tinc la mateixa relació amb els parents propers. Els pares del meu nòvio tampoc poden saber res perquè son molt severs i els tinc por.
Tampoc puc anar al ginecoleg ni fer una prova de sang (no puc fer ninguna en la que tingui que intervenir un tutor legal).
Moltes gràcies per lleguir, espero molt ansiosament la resposta.
Mariona Busto

Hola Olivia!
En primer lloc, estigues tranquil·la, perquè fer-te una prova d'embaràs és relativament econòmic. Pots comprar-la a la farmàcia i fer-te-la tranquil·lament per sortir de dubtes.
En cas que sortís positiu, el que et recomanaríem és que anessis al CAP del teu municipi i expliquessis el que t'ha passat perquè puguin orientar-te i donar-te tota la informació que necessites en aquests moments. Si per altra banda, el test d'embaràs sortís negatiu i la regla segueix sense venir-te, et recomanem també que demanis hora amb la ginecòloga perquè pugui valorar els motius que estan provocant aquestes irregularitats.
Pensa també que un retard en la regla pot ser degut a molts motius i no sempre són per un embaràs. Si quan vàreu mantenir relacions sexuals vàreu utilitzar el preservatiu correctament, no es va trencar ni quedar dins de la teva vagina, en principi no hauríeu de patir per un embaràs. De totes maneres, i per quedar-te més tranquil·la, el primer seria fer-te la prova d'embaràs i així surts de dubtes.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança Olivia!
Mariona Busto
Psicòloga - Consulta Jove IESP
@marionabusto
http://www.consultajove.cat
">www.consultajove.cat