nose q fer
Hola mira, fa 5 mesos vaig conèixer a un noi te es més gran q jo te 25 i jo 18 anque em va mentir amb l'edat al principi pq em deia q en tenia 23. Pues jo al principi no sentia res per ell i ell me deia q li agradava i cada setamana ens anavem vegent fins que em vaig enamorar d'ell. Sempre em estat com a "follamigos" o amantes i els dos tenim sentiments. Pues jo fa 3 mesos li vaig posar els cuernos i tal i em sent fatal. Ipues nose ara actualment estem de rollo i ell ara no vol relació pq diu q soc massa petita per ell q no li agrada la meva forma de pensar i q ara no vol res d'amor i q vol pensar nomes en fer les seves coses i tambe pq li vaig posar els cuernos i l'altre dia em va dir q nose com estic enamorada dell si ens coneixem de fa 5 mesos i q li e posat els cuernos iq ell esta enamorat pero a la seva manera. I diu q no vol res serio fins q jo sigui mes gran i maduri. I nose q fer pq em diu moltes coses , em diu q ens hem de veure menys i xerrar menys pero al final ens acabant veurenmos. I a vegades es contradice amb moltes coses. Pues mira el problema esq jo estic molt obsesionada amb ell i no me'l puc treure del cap i jo se q ell vol espai però esq el vull veure cada setamana i no se com oblidarme un poc d'ell ja q només esteim de rollo o follamigos i ell no mostre tant d'interés en veure'm com jo. Ell em cuida i es bona persona però es un por raro aquest noi va a la seva bolla.
Laia Sala

Hola Quica,
Crec que tu mateixa veus quin tracte té cap a tu... Ara ets tu qui ha de decidir si vols això o no.
Tu has de decidir si aquest tipus de relació et fa sentir bé, si et sents segura i cuidada. O si simplement estàs "acceptant" el que ell vol. A vegades per "amor" creiem que hem d'acceptar qualsevol cosa... i no és així. Si sents que va a la seva "bola", potser és que no t'està cuidant com t'agradaria, no?
Valora bé si aquesta relació t'aporta més benestar o més malestar. I pren una decisió, encara que faci mal, per estar millor.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico