Fotos ejem
Hola,
Tinc novio des de fa 2 anys. Ens vam coneixer per internet i encara no em pogut estar junts en persona. Últimament em demana fotos de caire sexual i jo no me'n vull fer. Ell està malament per això perquè diu que em desitja i que necessita veure'm. Afegeix que ell faria qualsevol cosa per fer-ne feliç i diu que jo no i que per això està tan trist. I per solucionar el tema de les fotos no trobem solució ja que no les passaré. Ell diu que sempre ha de canviar ell, però jo no li he demanat cap cop que canviï i jo també faig coses per ell, però pareix que si ell fa un granet de sorra m'ho tregui en cara per tal que jo faci algo molt més gran, com si estigués al mateix nivell. A part, jo mai m'he posat com ell ara. Jo vull seguir amb ell però no li vull passar fotos sexuals i ell està molt trist perquè no les passo i no em para de parlar del tema. Alguna sugerència?
Moltes gràcies.
Laia Sala

Hola Montse!
Estàs en la postura correcte i la teva parella no pot exigir-te res! No és No.
Si no ho entén i continua insistint, sense tenir en compte els teus desitjos, sense escoltar-te i només pel seu propi benefici... té un nom: Assetjament
Mantén-te ferma, no cedeixis a aquest xantatge ni a les manipulacions que et fa. Tinc la sensació que no és la primera vegada que ho intenta... I potser hauràs de prendre una decisió.
De fet, vols estar amb algú que no t'escolta? Que no té en compte els teus sentiments?
Valora bé si aquesta relació et compensa o bé et porta més malestar que benestar ;)
I, no ho oblidis, recolza't en les teves amigues i la teva família. Cuida'ls i no t'aïllis, realment valoren com ets i t'estimen així!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico