Depilació de les parts íntimes
Holaa!! He llegit diferents consultes sobre aquest tema però no he resolt el dubte que tinc.
Porto temps pensant en que m’agradaria depliar-me les parts íntimes però no se com fer-ho. Això no se com explicar-ho però esque la part de davant me la depliaria amb cutxilla o crema però per sota no en tinc ni idea. Ho he parlat amb les meves amigues de que apart de tenir pel a la part que es veu jo també en tinc a sota (cobrint la vagina) i m’han dit que elles no. Em podrieu dir si m’he de depilar la part de sota i amb que és millor si us plau? Moltes gràààcies!!!
Laia Reventós

Hola Guapa!
Això és una decisió que has de prendre tu! Els mètodes més comuns de depilació són la cera, crema o gilette. Tu has d'escollir quin et convé més. La gilette i la crema fan el mateix efecte: és indolor però el pèl surt en pocs dies i  creix més fort. En canvi, la cera fa que trigui més en sortir el pèl i creix més dèbil.
Hi ha moltes noies que comencen amb la gilette i la crema i de més grans solen preferir la cera. Parla-ho amb els teus pares si ho prefereixes. Si bé és cert, si t'ho fas amb cera ves a un centre de depil·lació, no t'ho facis tu mateixa, perquè és delicat ja que com bé tu dius, no et veus la zona.
Bé, espero haver-te ajudat.
Gràcies per confiar en nosaltres.
Laia Raventós,
Psicòloga.