AJUDA AMB EL MEU PES
Bon dia, soc una noia de 14 anys, mesuro 160cm i peso 40 quilograms.
Soc de constitució molt prima, els meus pares també ho son. No se si hauria d'anar al metge o prendre vitamines. Jo vull pujar de pes, però és imposible pel meu cos! Menjo de tot encara que m'empleno ràpid. Tinc la menstruació i tot.
Si us plau, necessito ajuda!
Laia Reventós

Bon dia Guapa!
Perquè creus que hauries d'anar al metge o prendre vitamines? Per pujar de pes?
Tens 14-15 anys oi? Per la teva edat, que encara estàs creixent, és possible que com és la teva constitució et costi guanyar pes. Però temps al temps, ja que d'aquí un parell o tres d'anys ja tindràs un cos de dona i la teva constitució és probable que canvïi.
Si tens una necessitat per guanyar pes intenta incrementar les quantitats progressivament però sempre tenint en compte que hauries de prioritzar verdures i fruites abans que processats i fregits.
És molt important el que comentes que tens la menstruació i que et vingui de forma regular.
Tot i així, estima el teu cos. Ja canviarà, ja creixerà. Estima'l tal i com és!!
PETONS i espero haver-te ajuda't.
Laia Raventós,
Psicològa