Sense emocions
Darrerament hem costa molt tenir emocions, es com si tengués una cap que m'impedis mostrar el que em pasa, no se no sent ni alegria, ni tristesa ni eufòria, res.
Abans quan estava amb el meus amics tot era alegria i ara per molta cosa que fasi, no soc feliç.
Però bé em pasa el mateix amb la tristesa o qualsevol altre emoció, hem van dir una mala noticia el que hauria fet que plores, però va ser com si hem diguesin hola.
Es com a que no asimil que esta pasant en aquell moment.
Laia Sala

Hola,
És probable que estiguis en un moment en què el teu cos no pot processar les males notícies i per això adopti una actitud de cuirassa, deixant que les emocions no aflorin. Potser per evitar sentir dolor, potser per protegir-nos...
Et recomano que et dediquis uns minuts al dia o alguna estona més llarga a la setmana per escoltar música, dibuixar o pintar... a vegades necessitem marcar molt bé el moment per treure emocions, per deixar-nos anar i per plorar. No sempre surt espontàniament i el nostre dia a dia no es permet parar. Així que hem de buscar el moment.
Busca'l, dedica't a tu, mima't i veuràs com mica en mica notes la connexió amb tu.
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico