Problema amb els pits
Hola,
Tinc 15 anys i tinc un dels pits de mida normal, pero l'altre no em creix més i se m'ha quedat més petit que l'altre.
Potser tinc algun problema?
Laia Reventós

Bon dia!
Això que comentes és un aspecte que tenen en comú moltes noies de la teva edat que, en plena fase hormonal i de creixement, els pits solen créixer descompensats i un es desenvolupa molt més ràpid que l'altre.
No et preocupis, el tamany dels pits s'igualarà i el que està més petit adoptarà la forma del que ha crescut més ràpid. Poc a poc :)
L'Adolescència és una etapa de molts canvis físics i psicològics i has d'estar oberta a aquests canvis.
L'important és que tu et vegis bé i acceptis el teu cos tal com és, entenent els canvis que vindràn i que tindrà el teu cos. S'està convertint en un cos de dona adulta que s'està acomiadant d'un cos de nena.
Bé, guapa, espero haver-te ajudat.
Moltes gràcies per confiar en nosaltres i publicar en el nostre consultori.
Laia Raventós,
Psicòloga.