NO SE QUE HEM PASSA?
Quant era petita m'agradaven els nens, fa un any i mig magradaven tan els nens com les nenes i ara la veritat no se que hem passa, no m'agrada ningú, tampoc vull res amb ningú, ni lio ni relació, i hi han agut nois guapos que man demanat sortir, i tampoc tinc gens d'interes en fer res amb ningú. Hem podrieu aclarir que soc o que he de fer?
Laia Sala

Hola Ivee,
Doncs primer de tot, aquests sentiments són perjudicials per tu? Si és que no, no passa res!
A la teva pregunta sobre què has de fer... Res! Seguir escoltant el teu instint i com et sents. És fantàstic que tinguis aquesta connexió amb el teu cos i puguis saber si t'agrada una persona o no. A vegades fem algunes coses per "temor al que dirà la gent", "perquè ho fa tothom"... i no ens fa sentir bé.
Així que, si no t'agrada ningú, no passa res!! Disfruta de les teves amistats, de la gent que t'envolta, de les teves passions... i descobreix tot el que et fa sentir!
Pel que fa a la pregunta "qui sóc?", potser encara no hi ha cap resposta. A vegades trobem etiquetes que ens encaixen perfectament, a vegades aquestes etiquetes ja no ens defineixen del tot, a vegades necessitem un temps per valorar si ens sentim còmodes amb aquella etiqueta. Crec que el teu cas és que estàs valorant quina etiqueta s'ajusta més a la teva realitat (recorda que la realitat és canviant i les etiquetes també ;) )
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!
Laia Sala
@laiasala.psico